Direktlänk till inlägg 15 april 2010

Vad ska man göra?

Av Amanda Henriksson - 15 april 2010 13:13

Ojojoj, Skola! Jag orkar fan inte med alla jävla idioterna! Jävla cp barn jag hatar dom så jävla mycke!
SPRÄNG SKOLAN!!
Oj jag önskar att man kunde låsa in alla fula ungar och spränga sönder dom!

Ska jag förklara de där om soc?
Jo soc har varit med i mitt liv så länge jag kan minnas för jag har alltid haft problem med dom hemma. Pappa o mamma var aldrig gifta så det har alltid varit problem med det och sen när pappa gifte sig med hennes syster och skaffa två barn så bröt kriget ut och Allt rasa samman och då kom soc in i mitt liv o försökte reda ut allt så först fanns dom inte och sen kom dom och sen försvann dom ett tag tills allt revs upp igen o de var några år sen o då bestämmdes det att jag skulle få en stöd-familj och nu ska jag på ett möte om hur de har gått o hur vi ska göra i fortsättningen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Henriksson - 21 april 2010 11:18

Fan också förlåt för att jag inte har skrivit nått men när jag skulle skriva igår så funkade inte datorn. Först skrev jag när jag var ensm hemma men det las aldrig ut och sen när jag skulle skriva om det på kvällen så funkade inte fittdatorn!Fan va j...

Av Amanda Henriksson - 18 april 2010 20:26

Ja då är man hemma igen då o bröderna (Benjamin 9 år och viljam 7 år) är fortfarande hemma o hälsar på och troligen kommer allt att bli exakt som vanligt igen.Ja de var iaf jävligt kul där uppe   Fick tre rätters middag Fredag och lördag, Efterätten ...

Av Amanda Henriksson - 14 april 2010 11:15

Ja, nu har jag äntligen vågatskappa en egen blogg men jag vet fan inte vad jag ska skriva egentligen även fasst jag måste få börja skriv de jag känner och tänker på.Vad borde jag skriva egentligen? Att mitt liv är skit?Kanske de för de är de verklige...

Presentation


Gammal bild

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards